20090118

nå er det søndag kveld igjen gitt og ute snør det som et h.e.l.ve.te
jeg sitter å spiser et knekkebrød med makrell i tomat - som jeg ikke visste at jeg likte.
har PSYKO vondt i magen. noen slår meg innenfra og det er ei en unge.
har massa massa lekser men aller helst vil jeg se på film eller en tv-serie. faen jeg er lei skole


fredag var jeg på fagerborgrevyen.ble skuffa som få, fordi jeg trodde jeg skulle le masse, men det gjorde jegikke. etterpå dro rikke, ane og jeg til karna. der fikk jeg en liten, mørk sjokolade med litt appelsinsmak og var godt. dro til ollis(?) på oslo s og tok bana hjem.
lørdag drinkekveld som var king. ane, hanna, rikke og carly carl. dansa ja. dro ut på luna park. der var det gøy. stikkord: brød, gratis øl, pirattaxi
søndag var det revy ja. alltid koselig. jeg skal også være med blir fett. dina er også offisielt med! kultfor er gruppa.¨

på tirsdag skal jeg være konge-guide på åpen dag på elvebakken.
want a piece of me? da kommer du!

men nå kom jeg på at jeg stikker en tur til nice siste uka i mars. chillern det ass. gratis og greier.

tok med et lite bilde av aggy agg fordi hun har fet veske.

1 kommentar:

Anonym sa...

yippiyay!!
fagga = skuff.
aggy agg har QL veske ja ja ja