20081015

det lukter så godt ute nesten bål

aldri hatt så jævlig mye å gjøre på skolen gjennom hele min 12 årige skolegang. men i dag lot jeg skole være skole og dro på acne lagersalg midt i skoletiden :O kuppet ble en lavendelblå hettegenser til 1300 kr, men fikk den for 500. har ønsket meg den lenge og endelig fant jeg den. woot woot! ellers var jeg og rikke innom dinsko. der kjøpte rikke seg nye boots og jeg skal kjøpe meg disse:
men én ting til greide jeg å få med meg hjem i dag. Nylon book of beauty. søt bok med mange fine bilder. gleder meg til å sette meg ned med den. prøver også å få tak i INFLUENCE for tiden, men den selges bare på amazon tror jeg.
disse babyene er fra asos - american vintage. steike de er lekkerbiskner.

ikke nok med det. men jeg driver nemlig å ser etter klokker for tiden også jeg.
har alltid trodd nixon bare hadde crappy, firkantede plastklokker (ikke helt min stil, men no offence! :) helt til jeg fant disse tuppelurene her nede. digger den første maksimalt. at den er børstet gull gjør den litt mer anonym og annvenlig enn ching-a-ling ghetto-gold klokka mi fra guess. selv om jeg fortsatt digger den til det ekstreme!

har fått tak i en del fine kupp i det siste. får se om jeg kan få lagt ut noen bilder av det !
kan meddele at jeg fikk en fin gave av mamma i helgen. nemlig eiffeltårnet i thomas sabo versjon, og jeg digger det. He's bringin charms back!




roger

Ingen kommentarer: