20081010

bering kommer til å drepe meg

nå sitter jeg på skolen og skal snart dra til sentralbanestasjonen. for jeg skal nemlig ta toget helt opp til bærkåk. der kommer bestefar og henter meg. så skal vi hjem.
jeg kommer serr til å ha en asskicking-cool weekend. no strezzz'ah.

jeg har alltid hatt faste meninger om hva barna mine skal hete. har også vært gjennom favorittnavn perioder til de grader! blandt annet annie og nadine. spør du meg, så spør jeg deg. men nadine er jo fortsatt flott. hadde jeg blitt smelt på tjukka nå så hadde vel navnet blitt noe som: Lou, Belle. Anabelle, Anaïs, Peche, Lux og Julian eller Gabriel. Barnet mitt kommer til å få 3 nydelige navn etter hverandre og det blir et jævlig fett barn.

Fete celebchildren navn:
-poppy honey & daisy boo (heldige barn av jamie oliver)
- fifi trixibelle, pixie & peaches honeyblossom michelle charlotte angel vanessa (alle døtre av bob gelof sjæl). funky


ha en fin helg. a

Ingen kommentarer: