20080805

i see a different you

har ikke gjort stort de siste dagene. jeg fortrenger tanken om at sommerferien snart er over, dermed blir ikke mye gjort. går som oftest rundt i oslo og ser i butikker. finner nesten aldri noe interessant for tiden, men penger greier jeg å bruke likevell. en hundrelapp her, og en hundrelapp der.
venter på dina som fortsatt er oppe på fjellet.

men i dag gjorde jeg noe! jeg var på utstillingen "en vegg av lyd" på oslos mekaniske verksted. diverse Øya plakater og andre konsertplakater for forskjellige band. kjøpte ingen plakat, philip tok seg av den jobben. etter utstillingen dro vi på en sjappe og kjøpte wraps. de var det jammen ikke noe allminnelig over! i wrapsene fant vi både rosiner og gulrøtter. noe for en hver smak.

kjøpte meg en cd: KOOP - koop islands.
deiligdeilig jazz elektronica raritet. nam.

nå skal jeg se KIDS.

andrea

1 kommentar:

Anonym sa...

Én naughty wrap, med andre ord.