20080727

innlegget om at jeg skulle legge inn bilder men så gikk det ikke og så drakk jeg melk og har vondt i tanna

jeg har som kjent ikke kamera. men det har min mor. og noen bilder fra da vi var i italia ble jo tatt. så nå satte jeg meg ned, drakk en halv liter melk og skulle laste inn bilder. men dengang ei. "bytt batteripakke" stod det. og da var slaget tapt. jeg ofrer ikke liv og død for dette heller. vet vel ikke hvor batteriladeren er jeg vel. så det får bli ei anna gang.
apropo(s) melken. - jeg pleier ikke drikke så mye melk jeg, hverken mer eller mindre enn normalt vil jeg tro. tar meg et glass i godt lag. og da skal melken helst være av type ekstra lett eller skummet, ISKALD. men i dag var det altså bare melk som fristet. (var innom tittelen "no milk today", men slo det fra meg. bare så det er sagt.)

ellers; dagens dårlige nyhet er .. at jeg har vondt i tanna. jeg våknet i dag, lettere klein, med en følelse av at noen hadde slått meg i kinnet/kjeven/munnen. og jeg stusset litt, for jeg ble da hverken slått eller skadet rundt munnen i går kveld, ifølge mitt minne. og etterhvert som dagen har utartet seg har det bare blitt vondere og vondere, så nå sitter jeg med konklusjonen: dina får visdomstenner! er det gøy? nei. har jeg bedt om det? nei. menmen, det er vel en av livets harde lekser.

og så er det varmt og jeg er forkjøla. og jeg hører på guns n' roses av mangel på annen musikk.
hilsen dina (nytt alias: dina Da diva. kall meg gjerne det.)

Ingen kommentarer: