20080604

det er tjue graders vann på katten

gøy. mens dere, folk og fe, oslo, og verden skal vandre gatelangs i oslo, bade på katten, grille, nyte siste rest av sommerferie og være på øya. øya, øya, øya! - vil jeg befinne meg i trøndelag, nærmere bestemt ved bygda selbu. og når jeg sier ved, mener jeg 7-8 km inn i fjellet, til fots, der vi har verken strøm, dusj, do eller facebook. vi lever med andre ord i ett med naturen. der skal jeg henge med geiter, 1 stk lillebror og 2 stk foreldre. jeg skal lese bøker, gå inn i meg sjæl, gå turer, høre beatles på lp, og plukke masse multer. og for all del, det er kos som bare pokker! men ikke i to uker! mens det er øya. og gud, så mange bra band som skal spille på the øy med stor Ø. jaja. bondedina, here i come.

kos;
the kooks - seaside
queens of the stone age - little sister
queens of the stone age - make it wit chu
death cab for cutie - i will follow you into the dark
the beatles - here comes the sun
delillos - svigermor
delillos - kjærlighet
band of horses - the end's not near
antony & the johnsons - fistful of love

Ingen kommentarer: