20080617

:-D

i dag starter jeg å pakke til feri. det er ikke lett!
jeg kjøper bikinier i hytt og pine, men ender alltid opp med å bruke samme bikini hele sommerferien. men de gjør seg fint på sånne bilder!


har nettopp lest ferdig fatso. kan beskrives som en klype pervers, men den vakke gæli alså.


&ukens kjøp har vært denne godbiten som skal være med meg rundt i sommer.


tirsdag(idag): tusenfryd.
onsdag: songsvann med skolen. grilling hos rikke
torsdag: frisøren
fredag: SOMMERFERIE!
tirsdag(24.06): spania for svarte.

helvetes paparazzi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Du er deilig når'u driter."

Likte bh'n uten underdel ;)

Maren sa...

Hamstring av bikinier burde værra ulovlig. Får vondt i hodet av å se så mange fine sammen på et bilde... Det er sånne som deg Andrea, som gir meg en vanskelig tid når jeg skal shoppe, for alle de fine er tatt.

Uansett, veldig herlig blogg. Jeg er en skapleser.

Anonym sa...

søt