20080507

let us die young, let us live forever

hei. 
sorry, jeg blogger aldri lenger. men jeg satt og tenkte på det, og kom fram til at litt av grunnen til det er kanskje fordi jeg ikke har noe kamera. mitt canon et-eller-annet kamera forsvant på mystisk vis etter en tur til utøya i fjor sommer. & det er savnet! for det er jo ikke noe gøy å lese om at jeg har kjøpt ditt & datt & gjort det & det, hvis ikke noe blir dokumentert og tatt bilde av. dermed er saken klar. kjøp meg et kamera, og bloggen blir bedre! :)

to dumme ting og t0 bra ting har skjedd denne uka.

det dumme først:
1. jeg har mistet marlboro-solbrillene mine. de var de kuleste solbrillene jeg vet, og nå er de borte. og de er gamle og ikke å få kjøpt nå til dags, så verden vil alltid være et litt gråere sted å leve.
2. i dag glemte jeg igjen en genser på tbanen.

men det bra:
1. jeg har kjøpt platespiller. & det er gøy!
2. været!!!!!!!!!!!! hurra!

alle som vil må være med å grille på fredag. god kveld!

men her er noen fine bilder.







& så litt musikk:
you and me then? - the radio dept.
rough gem - islands
can't stand it - wilco
glemte minner - delillos
ut - delillos
full, men pen - delillos
dum og deilig - knutsen & ludvigsen
kanskje kommer kongen - knutsen & ludvigsen
elvis ain't dead - scouting for girls
she's so lovely - scouting for girls
she's electric - oasis
live forever - oasis
learning to fly - pink floyd
OG IKKE MINST : tsjeriåu me de månråus - ravi & dj løv

dina *

Ingen kommentarer: