20080420

vår sieru?





bilder: husker ikke :/

været har vært så herlig hele helgen .
fredag var det en "liten" fezzt at dinas place. masse koselige folk, sang og dans! vi satt ute til langt på kveld. synd det ikke ble tatt noen bilder. har en følelse på at de kunne blitt litt artige.
eneste nedturen den kvelden var noen dverger som innvaderte huset og stjal . stygge faens.
lørdag morgen var det chill og mat . jeg dro hjem - sov hele dagen - dro ut igjen i 10 tiden.
jeg, dina, ane og laura dro til på fezzt til fillipe i Vika. vi fikk oss til og med en løpetur etter bussen på vei hjem. dagens trim.
i dag (søndag) har det vært læx hos dina. friskis og brøøø. bare ligget ute i solen . ahh varmt.
denne uken har jeg 3 tentamener & skole 09.00-13.30 hver dag. jeg liker det.

chuck tailurrr.
fant noen funky converse jeg bare må ha. passer bra siden dollarkursen er low, low, low!
schpaaa?


det er faen meg vår nå..

andreaaa

Ingen kommentarer: