20080313

null stress, joggedress.


nå syns jeg det skal bli varmt nok til å kunne gå rundt i deilige gensere, t-skjorter og shorts.
for det er det faen meg ikke enda!
jeg fryser azzen av meg når jeg går med t-skjorte, collegegenser og skinnjakke . & håret klikker på vei til skolen siden man aldri vet når det kan begynne å regne eller ikke!
jeg har kjøpt ny gøy bukse. cheap monday sort syrevasket. den dekker ikke så mye av rumpa, men så lenge man går med lange overdeler funker den fett.


nå har vi reiseruta klar for sommern 08!

* allicante
* barcelona
* sicilia
* utøya ?
* oslo gøy!


i morgen er det påskeferie. jeg skal til nord-trønderlag (= skinnvest og mokkasiner) & surnadal (= verdens navle!)

spise kvikklunsj, ihjelbrent pølse og stå på bakglatte langrennsski .

annjdrea (i sin sanne natur)

Ingen kommentarer: