20080206

one of us is gonna die young - the ark.

christian dior.


UCHILL DAG!

i går var jeg hos johanne = sushi og greys. der tilbringte jeg også natten,
derfor -> dagens antrekk: tights, grå hoodie og støvler . ja!!
KJEDELIG. og nå er det masse masse å gjøre på skolen, det har sikkert alle. fyfaen.

! var en bittelitentur i byen i sta og droppet innom h&m. der fant jeg en tøy leopard big bag il 20,- . perfekt til gymtøy eller masse rart. løp å kjøp!

nå er jeg alene hjemme og ser på hotel cæsar (æh, hva er det som skjer med meg?!), og etterpå skal jeg mekke tortelini og pesto. mmm!
HUSK GOSSIP GIRL i kveld!

i morgen skal jeg frisøren, &jeg har ikke peiling på hvordan jeg vil ha håret, bare lysere da.

på utkledningsbursdagen, dina snakket om i en tidligere post, vurderer jeg å være en blond, søt versjon av amy winehouse (forhåndsdømming er ikke lov!) = stort, tuppert 50'ies hår, sort flytende eyeliner, high-wasted skjørt og høye heler. ?


HELG NÅ!!!
andrrrea

3 kommentarer:

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Stilig. Leopard gymtøy sa du?

Farg håret lyst! doitdoit! Fordi jeg ikke kan gjøre det, er jeg avhengig av at andre gjør det for meg.

Anonym sa...

utrolig fint bilde da (:

dina&andrea sa...

veeeet! tenkte på deg da jeg la det ut! :D