20080201

fuck me pumps


dagens antrekk: ikke et veldig detaljert bilde, MEN så mye kan jeg si -> at dagens antrekk besto av leopard cavalli h&m strømpebukse (som holder på å gå i oppløsning!) & thomas sin B.I.G college genser. jeddellidoh!

Etter skolen dro jeg til ozloh citeh. der møtte jeg dina darling.
en annen jeg også møtte på var denne "skinn"jakken på h&m barneavd.
den er simpelten nydelig & billig som faen.
gleder meg til å bruke den på sommeren med en nydelig kort kjole under. mmm!


etter jeg kom hjem fra citeh, kom maren til meg. hun fikk en liten makeover:
fra sliten nissen jente til supahlicious kattekvinne.
hun ble faen meg FAB!

i kveld skal jeg kose meg med aimil og peepz!
dina er på hyttetur forresten (:


jeg vil ha de skoene. NÅ!


andrrrea

2 kommentarer:

Anonym sa...

omgomgomg DIGGG JAKKE! mye finere enn den jeg kjøpte til 500 som ALLLE fAEN MEG ALLE har nå! hvor mye kostet den?

Anonym sa...

den kostet 350,- :D