20080217

at least your breasts cost more than hers.

søndag, og jeg er oppe veldig tidlig for NO reason. jævlig irriterende egentlig. jeg hører på amy winehouse & er sulten & det eneste jeg har lyst på er sushi etter å ha sett på bilder fra tk's blogg.

gleder meg til å røske opp i denne knuta!


senere skal jeg på skolen og ta revybilde. ja, revy er gøy!
OGSÅ skal jeg sy inn den nye highwastede jeanzen min, hvis jeg får tid.

HÆLJ!
fredag var jeg hoz jojo . dro på fest i gamlebyen. ble spandert på taxi hjem, og hadde en veldig koselig taxisjåfør. jeg syns alltid taxisjåførene er phete.
¨
lørdag var jeg på revyfest'ish på rodeløkka. veldig trangt og koselig! når jeg skulle komme meg hjem gikk det ingen busser og taxi = pengemaskin, så jeg gikk hjem alene. men det var bare kos! haha
sitat for kvelden : "puler hele skolen!"

OUTFITPOZT!


ellers da så fikk jeg det andre teenVOGUE'et mitt i posten.
& det var helt supert! syns teenvogue har begynt å bli litt FOR LC (lauren conrad) i de siste to årene, men denne gangen var det imponerende pretty darn hawt.


plan for vinterferien
1. jobbe med revy på skolen.
2. CHILLLLLLLLE med DINA!

andrrrea

6 kommentarer:

Fleurette sa...

jeg er fremdeles sugen på sussshii. :D du er kul. treffes en gang på en sushii?? :D

og rosa hårstrikk <3

jeg vurderer å abonnere på teenvogue og ettersom det er et supert blad. men jeg har aldri abonnert på noe fra USA. hvor lang tid tok det før du fikk det aller første bladet?

Fleurette sa...

og ja. jeg liker ikke LC. det første jeg nummeret jeg kjøpte meg i USA for 2-3 år siden var med LC på coveret :( æsj

Fleurette sa...

jeg mente egentlig "treffes en gang over en sushi?" eller noe sånt. norsken min har blitt helt fucka nå

dina&andrea sa...

gjerne treffes en gang PÅ en sushi :D. jeg fikk abonnementet til jul av tanten min, og første bladet i januar, men vet ikke når hun bestilte det. såå dunno. men anbefales på det sterkeste!

LC er nørd.

andrrrea

Fleurette sa...

ohyeah :D si i fra når og hvor så kommer jeg flaksende mot deg. ehh, nå høres jeg farlig ut! hehe!

ah, kunne du spurt henne om når hun startet abonnementet? det vil jeg også ha! bor hun i norge eller usa?

dina&andrea sa...

hun bor i norge. jeg kan sikkert spørre henne. gir deg beskjed, jeg!

andrrrea (: